Good
Wednesday Morning Sweet Friend Bubulle...Hope your day is to your
satisfaction...Enjoy the rest of the week, with a positive attitude!
Stay Safe, Stay Well, Stay Beautiful and Humble mi querido amigo/amiga.
Con mucho Carino y Respeto tu querida amiga que nunca se olvida de ti,
Janet
en esperant savoir s'endormir, avec cette chaleur...!!!
ce matin on a eu droit a un peu de pluie...ce qui a fait retomber la temperature a 27°...mais cet apres midi, c'est remonté à 33°...et ce soir, à 22h30, on a encore 29°...