Hallo allemaal—nou, met zoveel veranderingen ziet het er niet zo rooskleurig uit voor degenen onder ons die hun eigen afbeeldingen maken!! Hoe dan ook, ik wens jullie een fijn weekend; veel liefs. Het is hier ook benauwd, maar we moeten gewoon even doorzetten, toch? Veel knuffels van ons uit Nederland— Dayenne—en natte kusjes van de dieren. Doei lieverds—tot snel!
"A holnap nem biztos, a tegnap meg már elmúlt. Ne hagyd, hogy az élet elmenjen melletted és messziről integessetek egymásnak. Fogd meg, öleld át és ne ereszd.Boldognak lenni sosem késő..."