Mid week again..we've had a few cool days here..low humidity, but like always, we will be paying for it. This time next week, heat indexes to 100 are on the way. Just came inside for a break. I took advantage of the temps and did some weed pulling as well as trim a rose bush back. We leave Friday for a mini vacation..going to visit Bryson City NC. Taking a train ride on Saturday. Touring a farm on Sunday. Wishing you a good rest of your week. Hugs n Blessings.
Hallo allemaal—nou, met zoveel veranderingen ziet het er niet zo rooskleurig uit voor degenen onder ons die hun eigen afbeeldingen maken!! Hoe dan ook, ik wens jullie een fijn weekend; veel liefs. Het is hier ook benauwd, maar we moeten gewoon even doorzetten, toch? Veel knuffels van ons uit Nederland— Dayenne—en natte kusjes van de dieren. Doei lieverds—tot snel!